Myślenice

d a n e w y j a z d u 77.13 km 0.00 km teren 03:50 h Pr.śr.:20.12 km/h Pr.max:63.50 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:939 m Kalorie: kcal Rower:Mexller Solaris 0.4 (archiwalny)
Poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | dodano: 09.04.2013

Coś mi skakało w napędzie, okazało się że to spinka - pękła w ten sam sposób co kiedyś, w połowie tylko, przejechałem tak pewnie z kilkadziesiąt km. Wymiana nie zajęła długo. Do Myślenic naokoło a powrót Zakopianką.

Pęknięta spinka © Pidzej
Do Krakowa wrócę Zakopianka © Pidzej

Na krajowej siódemce © Pidzej

RPM: 69

0,4l picia, banan

Serwis: wymiana połowy spinki

Kategoria > km 050-099, Zimowo, Serwis

Pidzej
| 21:11 czwartek, 11 kwietnia 2013 | linkuj Zwykle jeżdżę bocznymi, bo tak jest bliżej i więcej górek ;) Zakopianką pojechałem dla odmiany, taka jazda głównymi drogami też ma jakiś swój urok, kilometry szybciej jakoś szybciej mijają ;) Na tym odcinku jedzie się bardzo fajnie bo jest szerokie asfaltowe pobocze a w tygodniu ruch jest nieduży. Na skrzyżowaniach i rozjazdach (jak na ostatnim zdjęciu) trzeba jednak uważać.
lutra
| 15:47 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj Trzeba mieć stalowe nerwy,żeby się poruszać tak ruchliwymi drogami. Chyba szukał bym czegoś po bokach.Piękny dystans.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enbyl