Testy, metry, procenty, przewyższenia i takie tam

d a n e w y j a z d u 19.03 km 0.00 km teren 01:05 h Pr.śr.:17.57 km/h Pr.max:55.20 km/h Temperatura:13.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:223 m Kalorie: kcal Rower:Mexller Solaris 0.4 (archiwalny)
Piątek, 16 marca 2012 | dodano: 16.03.2012

Dalsze testy siodełka (siodełek). W akcie desperacji chciałem jechać z tym starym do tapicera... Na razie się jednak wstrzymałem. Dzisiaj jeździłem na Selle Royal Viper (seryjne siodełko z roweru, deska taka). Nie było źle ale wciąż nie tak jak być powinno. Na jutrzejszą dłuższą trasę biorę wszystkie trzy ;)

Poza tym wreszcie bawiłem się nowym licznikiem (VDO MC 1.0). Oprócz beznadziejnego uchwytu całkiem fajny. Okazało się że mój ulubiony podjazd w Wieliczce ma średnie nachylenie 11% z maxem dochodzącym do 20%! Co prawda ma on tylko 0,75km długości ale i tak jest ciężki. Oto i on:

Jak nie zapomnę to zrobię kiedyś zdjęcie.

Na koniec porównanie przewyższeń. Gpsies pokazuje jakieś bzdury (547m...). Zawszezaniżającybikemap ma wynik bardziej zbliżony do rzeczywistości - 180m, licznik natomiast naliczył 223m, i wskazań licznika właśnie będę się trzymał, i je wpisywał.

Dla porównania mapa z zawszezaniżającegobikemapa:

Jutro będzie mniej cyferek i mapek a więcej jazdy, może będą nawet jakieś zdjęcia ;)