Nowe szpeje

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Mexller Solaris 0.4 (archiwalny)
Poniedziałek, 12 marca 2012 | dodano: 12.03.2012

Nowe zakupy - licznik VDO MC 1.0 i siodełko Author Sono

Nowe zakupy © Pidzej

Stare siodełko © Pidzej

Nowe siodełko © Pidzej

Centrum dowodzenia © Pidzej

Kategoria Serwis

RamzyY
| 22:12 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj to ciut różnicy w szerokości jest ;) a twoja nowa kanapa świetnie się prezentuje
Pidzej
| 20:14 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj 0 km a tyle komentarzy ;)

@RamzzyY
Nie jeździłem jeszcze, ale to od Authora ma niewiele wspólnego z tym Selle Italia, jedynym podobieństwem jest to że oba mają otwór. Sono jest o wiele szersze (17 zamiast 13,6cm), miększe i prawie 2 razy cięższe - po prostu turystyczna kanapa, a Selle Italia - sportowa deska.

Na starym siodełku jeździłem tak długo nie dlatego że mi było żal pieniędzy na nowe, tylko po prostu pomimo podniszczenia było bardzo wygodne i 10-15 godzin jazdy jednego dnia nie robiło na moim tyłku żadnego wrażenia ;)
DaDasik
| 15:17 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Pulpit jak w Black Hawku ;)
lamiareno
| 07:46 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Autochton nie czepiaj sie ;) o maleńki szczegół - tu widać idealna harmonię;) Na marginesie Pidzej niezle dorzebiłes ;) siodełko
RamzyY
| 07:42 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj interesuje mnie podobne siodełko a konkretnie SELLE ITALIA XR FLOW, jak się na nim kręci -jeśli cokolwiek już na nim ujechałeś ;)
Autochton
| 22:57 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Niezła konsola! A gdzie dzwonek? ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jezda