04.09.2011 Krowiarki

d a n e w y j a z d u 216.04 km 0.00 km teren 10:44 h Pr.śr.:20.13 km/h Pr.max:61.10 km/h Temperatura:28.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1880 m Kalorie: kcal Rower:Mexller Solaris 0.4 (archiwalny)
Niedziela, 4 września 2011 | dodano: 04.09.2011

Postawiam po raz drugi zaliczyć Krowiarki, tym razem z Krakowa. Wyjazd tuż po szóstej. Chłodno, za Gorzkowem wjeżdżam w ścianę mgły, która kończy się po kilku kilometrach. Wilgoć jest wszędzie. W Myślenicach pierwszy postój, na rynku przygotowują jakąś imprezę. Potem drogą serwisową wzdłuż Zakopianki do Pcimia, pod wiatr. W Pcimiu skręcam w boczną drogę i przez różne wioski docieram do Juszczyna, po drodze solidny podjazd. Chcę wjechać na przełęcz bez zatrzymania się więc odpoczywam trochę przy rzece. Ruszam. Po drodze ścigam się z jakimiś chłopakami, wszystkich wyprzedzam ;) Półtorej godziny później, przed południem, jestem na szczycie. Podjazd jak podjazd, po prostu jedzie się pod górę, po Przehybie nie robi on na mnie większego wrażenia ;) Krótka przerwa, kilka zdjęć i zawracam. Szaleńczy zjazd do Juszczyna, staram się nie przekraczać pięćdziesiątki. Potem kawałek krajówką i skręcam na Sułkowice. Na dobicie postanawiam zaliczyć jeszcze Hujówkę, więc w Budzowie odbijam w boczną drogę. Z tej strony podjazd jest krótki ale i bardzo stromy. Szybki zjazd i przez Harbutowice i Skawinę wracam do Krakowa znanymi drogami. Ostatnie kilkadziesiąt km jadę z bólem kolana więc średnia trochę spada. Dokręcam po Krakowie do dwustu km. W domu jestem po wpół do siódmej. Jem obiad i dokręcam kilkanaście kilometrów licząc że może uda wbić się na główną ale gdzie tam ;) Wyprzedziły mnie co najmniej trzy osoby. 5,2l picia, 2 gminy.