Tour de Gorce

d a n e w y j a z d u 219.20 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:59.20 km/h Temperatura:22.5 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Zapierdalacz
Czwartek, 30 maja 2024 | dodano: 31.05.2024

Bożocielna pętelka treningowa po górkach. Wkoło Gorców dawno nie jechałem. Znowu straszą burzami i znowu żadna mnie nie złapała. W Wiśniowej coraz większy gorąc skłania mnie do zaglądnięcia do sakwy w celu wyciągnięcia kremu z filtrem. Zapomniałem, nie ma kremu z filtrem :) W Boże Ciało... Na szczęście w Mszanie znalazłem całodobową aptekę. 55zł z malutką tubkę... Być może w ogóle obeszło by się bez tego, bo chwilę dalej po skręcie w DW na Zabrzeż, niebo prawie całkiem zasnuwa się chmurami. Ochładza się także i zanosi na jakiś deszcz. Co kawałek Bożocielne procesje. Wciągam przeł. Przysłop, na zjeździe dosłownie kilka kropel spada i znowu Słońce. W Zabrzeżu skręcam na Krościenko. Tu wskakuje się na Velo Dunajec, która fajnie prowadzi raz jedną, raz drugą stroną rzeki. Bocznymi drogami lub asfaltową ścieżką przy szosie. W Krościenku tylko cheeseburger i Monsterek (za 9zł…) i od razu skręcam na N. Targ, bo pogoda niepewna. Do wciągnięcia przeł. Kloski. Kilka fotek pod organami Hasiora, i w dół. Gdy zjeżdża się w dolinę rzeki znowu fajny fragment Velo Dunajec. W N. Targu kebab, i trza wracać. Pogoda stabilizuje się na dobre, tak że to formalność. Kawałek Zakopianką, podjazd na przeł. Sieniawską. Zjazd przez Rabę Wyżną do Rabki. Ciągle w dół. Zmrok łapie mnie w Mszanie. Wciągam jeszcze zapiekanę, w moim ulubionym kebabie. On jest chyba 24/7/365. Bardzo miła obsługa. Wszędzie pełno policji, długoweekendowa akcja na nietrzeźwych i zbyt szybkich kierowców. Jeden, drugi podjazd, długa prosta w dół do Dobczyc. Kilka hopek Pogórza Wielickiego, w domu o 1.30. Udana wycieczka.