Rabeczka

d a n e w y j a z d u 136.17 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:27.5 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Zapierdalacz
Niedziela, 7 kwietnia 2024 | dodano: 05.05.2024

Krk - Wieliczka - Dobczyce - Wiśniówa - Kasina - Mszana - Rabka, i nazad po śladzie. Pierwsza przejażdżka po górach po przerwie chyba od października. Formy brak zupełny :) Z plusów super pogoda oraz jak zwykle obiad dnia za 20zł w Mszanie. W drodze powrotnej na zjeździe z przeł. Wielkie Drogi zaczynam odczuwać delikatne bicie w kole. Zatrzymuję się na dole, patrzę a tam... 6cm rozerwanie na przedniej oponie! No jakby mi to ebło jak miałem przed chwilą 70 na budziku, to nie wiem co by było... Na szczęście jestem przygotowany na takie awarie, i mam dwie opony-zwijki w sakwie. Jedna była tak sparciała że od razu kierunek -> kosz, ale druga to nówka. Trochę czasu i kurw mi zajęło wzucie jej na felgę, i uformowanie z płaskiej taśmy torusa ale się udało, i szczęśliwie dotoczyłem się do domu :)