Ostatnia trasa bez błotników
d a n e w y j a z d u
174.96 km
0.00 km teren
h
Pr.śr.: km/h
Pr.max:0.00 km/h
Temperatura:5.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Zapierdalacz
Sobota, 15 stycznia 2022 | dodano: 16.01.2022
Błotniki zamówione.
Standardowy Rzeszowik z wiaterkiem. Po drodze znowu kapeć na tyle, i znowu nie znalazłem przyczyny. W każdym razie raczej kwestia starych opon, które mają nawbijane dziesiątki kawałeczków szkła i drobin piachu. Opony też do wymiany bo to nie jest jazda.
https://photos.app.goo.gl/XkpUXgQnPPEA8ZYK8
https://www.alltrails.com/explore/map/02-01-2022-rzeszowik-c87579e?u=m
8.10 - 22.15
Kategoria > km 150-199, Powrót pociągiem
komentarze
garmin | 14:05 niedziela, 16 stycznia 2022 | linkuj
Jeżeli w dętce jest dziura, to trzeba dokładnie sprawdzić to miejsce w oponie. Przed wyjęciem dętki do naprawy trzeba ustalić położenie dętki względem opony na obręczy. Warto wyrobić sobie taki nawyk.
Jeżeli opona jest stara, i nie ma niczego co mogło uzasadnić przebicie dętki, to warto sprawdzić, czy w tym miejscu nie ma dziury w oplocie opony. Czasem nie widać tego na pierwszy rzut oka, dlatego warto skupić się dokładnie na miejscu przebicia. Pod ciśnieniem dętka jest wciskana w taką dziurę i w końcu ulega przebiciu. Doraźnie pomaga podklejenie opony od środka jakąś solidną naprawczą taśmą klejącą. Kilka warstw! Wystarcza na kolejne setki kilometrów.
Wiem, że na mrozie się nie chce.
Komentuj
Jeżeli opona jest stara, i nie ma niczego co mogło uzasadnić przebicie dętki, to warto sprawdzić, czy w tym miejscu nie ma dziury w oplocie opony. Czasem nie widać tego na pierwszy rzut oka, dlatego warto skupić się dokładnie na miejscu przebicia. Pod ciśnieniem dętka jest wciskana w taką dziurę i w końcu ulega przebiciu. Doraźnie pomaga podklejenie opony od środka jakąś solidną naprawczą taśmą klejącą. Kilka warstw! Wystarcza na kolejne setki kilometrów.
Wiem, że na mrozie się nie chce.