Pidzej prowadzi tutaj blog rowerowy

Droga jest celem

Ostatnia trasa bez błotników

d a n e w y j a z d u 174.96 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Zapierdalacz
Sobota, 15 stycznia 2022 | dodano: 16.01.2022

Błotniki zamówione.



Standardowy Rzeszowik z wiaterkiem. Po drodze znowu kapeć na tyle, i znowu nie znalazłem przyczyny. W każdym razie raczej kwestia starych opon, które mają nawbijane dziesiątki kawałeczków szkła i drobin piachu. Opony też do wymiany bo to nie jest jazda.

https://photos.app.goo.gl/XkpUXgQnPPEA8ZYK8

https://www.alltrails.com/explore/map/02-01-2022-rzeszowik-c87579e?u=m

8.10 - 22.15


Kategoria > km 150-199, Powrót pociągiem


komentarze
Pidzej
| 23:34 niedziela, 16 stycznia 2022 | linkuj Niby wiem, ja szukam dziury w dętce pompując ją lekko i przesuwając blisko ust. Ale też nic nie znalazłem. Być może jakiś drucik z oplotu który jest w tej oponie bardzo płytko gdzieś wyłazi?
W łatanie dętek ani opon się bawię, kupuję najtańsze decathlonowe i zmieniam je jak rękawiczki ;)
garmin
| 14:05 niedziela, 16 stycznia 2022 | linkuj Jeżeli w dętce jest dziura, to trzeba dokładnie sprawdzić to miejsce w oponie. Przed wyjęciem dętki do naprawy trzeba ustalić położenie dętki względem opony na obręczy. Warto wyrobić sobie taki nawyk.

Jeżeli opona jest stara, i nie ma niczego co mogło uzasadnić przebicie dętki, to warto sprawdzić, czy w tym miejscu nie ma dziury w oplocie opony. Czasem nie widać tego na pierwszy rzut oka, dlatego warto skupić się dokładnie na miejscu przebicia. Pod ciśnieniem dętka jest wciskana w taką dziurę i w końcu ulega przebiciu. Doraźnie pomaga podklejenie opony od środka jakąś solidną naprawczą taśmą klejącą. Kilka warstw! Wystarcza na kolejne setki kilometrów.

Wiem, że na mrozie się nie chce.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atrza
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]