Miasto

d a n e w y j a z d u 40.50 km 0.00 km teren 02:35 h Pr.śr.:15.68 km/h Pr.max:31.50 km/h Temperatura:-5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:210 m Kalorie: kcal Rower:Nawijacz asfaltu/szlakopomykacz własnej roboty (archiwalny)
Środa, 18 stycznia 2017 | dodano: 27.01.2017

Taka tam miejska przejażdżka w śnieżnej brei :D Jak zwykle bez celu, gdzie koła poniosą. A poniosły m.in. do Parku Lotników Polskich, na stary pas startowy w Czyżynach i w dolinę Drwinki. Znowu rower do mycia ale i tak był usyfiony więc dosyfiłem go do końca :)
Dane przybliżone, bo się magnesik na chwilę zsunął.

Staw Płaszowski

Park na Dąbiu

"Drops". Tak brzydki że aż ładny :D

Zima nie oszczędza sprzętu ;)

Stary pas startowy w Czyżynach. Wygląda gładko ale jechało się jak po grudzie.

Rowerek

Białucha

Park Jordana

Na Błoniach

Wilga

Galeria Bonarka. Jakkolwiek nie przepadam za tego typu przybytkami to akurat Bonarkę bardzo lubię :) Wszystkie moje ulubione sklepy tj. Auchan, Leroy i Empik w jednym miejscu. Do tego przestronne wnętrza, dużo ławek i czystych, bezpłatnych toalet (co wbrew pozorom wcale nie jest takie oczywiste).

Takie tam, gdzieś koło Kozłówka. Wydawało mi się że zdjęcie wyjdzie fatalne ale wg. mnie efekt jest całkiem ciekawy.

Kładeczka nad Drwinką

Serwis: mycie roweru, smarowanie łańcucha, regulacja tylnego hamulca