Pidzej prowadzi tutaj blog rowerowy

Droga jest celem

Miasto

d a n e w y j a z d u 42.74 km 0.00 km teren 02:21 h Pr.śr.:18.19 km/h Pr.max:37.50 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:164 m Kalorie: kcal Rower:Nawijacz asfaltu/szlakopomykacz własnej roboty (archiwalny)
Poniedziałek, 7 listopada 2016 | dodano: 15.11.2016



Po mieście, jak zwykle bez celu. Na zdjęciach budowa łącznicy kolejowej Zabłocie-Krzemionki. Nie negując oczywiście potrzeby jej budowy, bo transport kolejowy należy rozwijać to jednak wygląda ona szkaradnie. I to nie jest kwestia gustu czy czegoś tam tylko to jest po prostu brzydkie. Masakra, w Krakowie, 2-gim co do wielkości mieście w Polsce nie da się zbudować żadnego wyższego wieżowca (bo by zasłaniał widok na jeden ze 100 kościołów w centrum) a takie barachło można postawić. Brak słów. A Kraków dalej kurczowo przyrośnięty do Ziemi.
Aha ta estakada będzie jeszcze brzydsza bo tory obudują rzecz jasna ekranami akustycznymi :) Tyle że zamiast zielone pewnie będą niebieskie :)

W domu natomiast zmusiłem się wreszcie przeserwisować to i owo:
- Wyczyściłem/nasmarowałem napęd i podmieniłem łańcuch (jeżdżę na 3 łańcuchy). No trochę przedłużyłem ten przebieg, ostatni raz podmieniałem pod koniec sierpnia czyli ponad 2000km temu. A planowałem to robić co ok. 1000km.
- Reanimowałem amortyzator żeby przynajmniej ze zjazdach z krawężnika choć trochę się uginał. Sprowadza się to wyczyszczenia i nawalenia smaru, nic więcej nie opłaca się już przy jego stanie robić.
- Poza tym skontrolowałem wszystkie śruby. Bez zmian, te które nigdy się nie odkręcają nie były poluzowane, te które zawsze się luzują były niedokręcone a te które od dawna są przekręcone/obrobione same się nie naprawiły :)

Budowa łącznicy Zabłocie-Krzemionki
Budowa łącznicy Zabłocie-Krzemionki © Pidzej
Budowa łącznicy Zabłocie-Krzemionki
Budowa łącznicy Zabłocie-Krzemionki © Pidzej
Budowa łącznicy Zabłocie-Krzemionki
Budowa łącznicy Zabłocie-Krzemionki © Pidzej
Budowa łącznicy Zabłocie-Krzemionki
Budowa łącznicy Zabłocie-Krzemionki © Pidzej
Nad Wilgą. Urocze okolice :)
Nad Wilgą. Urocze okolice :) © Pidzej
Jeszcze jeden widok na to cudo
Jeszcze jeden widok na to cudo © Pidzej
Kółeczka złapały niezły nagar ;)
Kółeczka złapały niezły nagar ;) © Pidzej
Szejkowanie (dłonie najlepiej myje się pastą do zlewu)
Szejkowanie (dłonie najlepiej myje się pastą do zlewu) © Pidzej
Na warsztacie. Niezły syf się robi przez trzymanie roweru w pokoju
Na warsztacie. Niezły syf się robi przez trzymanie roweru w pokoju © Pidzej
XCM już dawno zatarty ale na zimę nic nowego nie kupował nie będę
XCM już dawno zatarty ale na zimę nic nowego nie kupował nie będę © Pidzej
Na świeżym smarze pracuje jednak nienajgorzej (przez jakiś czas)
Na świeżym smarze pracuje jednak nienajgorzej (przez jakiś czas) © Pidzej
W miarę czysta kaseta
W miarę czysta kaseta © Pidzej

NACHY SREDN: 1%
NACHY MAX: 6%
WYSOK MAX: 234
13.15 - 16.15
0,05l
Serwis: czyszczenie i smarowanie napędu (włącznie z tylną przerzutką), podmiana łańcucha, serwis amortyzatora, kontrola śrub, pompowanie opon


Kategoria > km 010-049, Serwis


komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iewac
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]