Lokalne MTB

d a n e w y j a z d u 48.19 km 11.00 km teren 02:41 h Pr.śr.:17.96 km/h Pr.max:37.50 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:362 m Kalorie: kcal Rower:Nawijacz asfaltu/szlakopomykacz własnej roboty (archiwalny)
Sobota, 13 sierpnia 2016 | dodano: 17.08.2016

Najpierw na działkę, m.in. przyciąć wiśnię/czereśnię a potem do Lasku. Pojechałem spróbować podjechać wiadomą ściankę bez żadnych odpoczynków czy żadnego zatrzymania się (z powodu korzenia itp.). Przed startem na mostku oczywiście upuściłem powietrza z opon. Pierwsza próba zakończyła się po kilkunastu metrach ;) Bo krety wyryły nowe dziury na środku ścieżki. No a druga zakończona sukcesem, wjechałem pod sam kopiec bez żadnej podpórki czy odpoczynku! A pomyśleć że jeszcze w ubiegłym sezonie po drodze kilka razy stawałem by złapać oddech O.o A że miałem ochotę na jeszcze trochę terenu zjechałem jakimś szlakiem pod ZOO. A potem zleciałem w dół niebieskim rowerowym na przeł. Przegorzalską. Właściwie to niedawno wyczytałem że jest tu jakaś przełęcz. A ma ona całe 246m n.p.m.! I nie ma jej jeszcze w mojej tabelce z górami (po prawej stronie bloga), trzeba będzie dopisać ;) Potem wjechałem z powrotem niebieskim pod ZOO, też bez problemu. Z wyjątkiem jednego progu prawie na samym dole, którego nie potrafię podjechać i boję się zjechać. Potem znów pod kopiec i zjechałem ścianką do miasta. Na koniec trochę płaskiego terenu, jakieś polne drogi i ścieżki, jakaś Młynówka czy coś. Łącznie wyszło ~11km terenu, w tym jakieś 6,5 w Lasku Wolskim.

Okazuje się że nie trzeba jechać np. w Gorce aby się dobrze bawić, takie "lokalne MTB" też jest fajne. No i zupełnie inna jazda w terenie jak jest kondycja. Żeby jeszcze sprzęt (amortyzator) był trochę lepszy.

Zaliczone szczyty:
Sowiniec 358 x2
Przeł. Przegorzalska 246

trochę malin, drożdżówka

Serwis: szycie torebki podsiodłowej, kontrola wszystkich połączeń śrubowych, szlifowanie klocków tylniego hamulca, regulacja tylniego hamulca, smarowanie łańcucha, nowe zabezpieczenie Bocialarki, pompowanie opon