Tu i tam

d a n e w y j a z d u 70.55 km 0.00 km teren 04:04 h Pr.śr.:17.35 km/h Pr.max:40.00 km/h Temperatura:13.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:444 m Kalorie: kcal Rower:Nawijacz asfaltu/szlakopomykacz własnej roboty (archiwalny)
Wtorek, 9 lutego 2016 | dodano: 10.02.2016

Wreszcie jakaś dłuższa traska. Pogoda obłędna jak na luty - kilkanaście stopni! Ale żeby nie było tak pięknie silny zachodni wiatr. Myślałem czy by nie zrobić pętelki dookoła Krakowa i tak też zacząłem jechać. Jednak za późno wyruszyłem i w Dziekanowicach się już ciemno robiło a to dopiero połowa trasy. Wróciłem więc krajówką do Krakowa a potem przez centrum i Kurdwanów i domu. Spokojnie bym setkę zrobił ale nie uśmiechało mi się tyle w ciemnościach jechać.
Nowe hamulce założyłem już dawno ale fotki wrzucam dopiero dzisiaj. To zestaw BB7 + BB5, klamki tymczasowo M421. Rezygnuję jednak z hydrauliki ;)

Nowe hamulce

BB7

BB5 (ilość podkładek pod ramię bagażnika wzrosła z 13 do 15 :D )

Niepołomice

Wisła w Niepołomicach

Tunel w Ruszczy

Kombinat

Rubieże Krakowa

Uschnięta wierzba

Widoczek na południe

10-16'C

Serwis: czyszczenie i smarowanie napędu (włącznie z tylnią przerzutką), podmiana łańcucha