Puszcza Niepołomicka, Bochnia

d a n e w y j a z d u 81.78 km 0.00 km teren 04:37 h Pr.śr.:17.71 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:7.5 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:501 m Kalorie: kcal Rower:Mexller Solaris 0.4 (archiwalny)
Sobota, 10 października 2015 | dodano: 10.10.2015

(koło Staniątek GPS zwariował)

Z hamulcami jest problem poważniejszy niż podejrzewałem. Nie dość że cieknie tylni zacisk to jeszcze delikatnie ciekną obie klamki na przyłączach przewodów :D Prawdopodobnie przy skracaniu przewodów coś sknociłem. Nic dziwnego, robiłem to pierwszy raz. W każdym razie zamówiłem już mechaniczne tarczówki, chyba najtańsze markowe jakie można kupić - Shimano M375. Na zimę będą w sam raz a w tym czasie będę naprawiał hydraulikę na przyszły sezon.

Wygląda na to sezon na całodniowe wycieczki już się skończył, nie będę jeździł w tej zimnicy. No chyba że jeszcze przyjdzie babie lato. A dziś wybrałem się do Bochni. Dojazd przez Puszczę, powrót brzegiem Puszczy. W tamtą stronę pod wiatr, spowrotem z wiatrem. Temperatura nie wiem jaka ale gdzieś w zakresie 5-10'C. W Puszczy sporo ludzi, głównie na rowerach. Niektórzy bez rękawiczek (ja miałem grube, zimowe) a jeden kolarz nawet w krótkich spodenkach O.o Podziwiam. W Bochnia grała jakaś orkiestra. Nie wiem co więcej napisać. Krótka ale fajna wycieczka.

Niepołomice

2 czekolady

Kategoria > km 050-099

andale
| 09:09 środa, 21 października 2015 | linkuj O kurczę, same znane miejsca. Aż zatęskniłem za Krakowem :D
Pidzej
| 21:19 niedziela, 18 października 2015 | linkuj Z tymi zdjęciami to wina szablonu bloga. Na monitorach o małej rozdzielczości (lub przy pomniejszonym oknie przeglądarki) skaluje je tylko wszerz a wzwyż już nie :/ U mnie na 1920 x 1080 jest ok.
lutra
| 18:26 czwartek, 15 października 2015 | linkuj Piékne sá te wáskie,proste uliczki. Willa zwana kociá niezwykla. Do tego klimatyczne ryneczki i wycieczka w Twoim stylu. Zdjécia przyciágajá uwagé, mimo, ze podobnie jak Mundek mam wrazenie jak by byly scisniéte z boków. Drobiazg. Gdyby nie fotki z rowerem, nie zauwazyl bym.
Mundek | 06:48 niedziela, 11 października 2015 | linkuj Masz dziwny format zdjęć, gdzieś ci je zwęża.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot