Przehyba

d a n e w y j a z d u 65.62 km 0.00 km teren 04:11 h Pr.śr.:15.69 km/h Pr.max:46.00 km/h Temperatura:33.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1050 m Kalorie: kcal Rower:Nawijacz asfaltu/szlakopomykacz własnej roboty (archiwalny)
Czwartek, 6 sierpnia 2015 | dodano: 07.08.2015

Pogoda wreszcie się wyklarowała i udało mi się zdobyć Przehybę (1175). Ale po kolei. W Barcicach odbijam w skrót do Skrudziny gdzie zaczynam właściwy pojdazd. Nachylenia na początku w granicach kilku %, a potem podjazd trzyma te +-10%. Mijam wielu rowerzystów. Co tu dużo mówić, jest ciężko i co chwilę odpoczywam. Totalny brak formy, tu dla porównania wycieczka z 2011, gdzie wjechałem na Przehybę z Krakowa. Bez odpoczynków i na cięższym przełożeniu (22-28, teraz 22-36). To co rzuciło mi się w oczy to to, że po drodze jest trochę wiat/chatek w których można się schronić przed deszczem czy burzą. Oraz to że w końcówce podjazdu wylali asfalt zamiast upierdliwego grubego żwiru i można wjechać pod samo schronisko na szosówce. Wreszcie koło 12.30 jestem na szczycie. Kilka zdjęć i myślę co by tu dalej. Miałem plan zjechać jakimś szlakiem do Szczawnicy a potem wrócić do Piwnicznej przez przeł. Obidza ale czuję że dziś nie dam rady. Zjeżdżam więc tą samą drogą, ostrożnie, nie przekraczając 40ki. Potem jeszcze na lody do Starego Sącza i do domu.