Stare Wierchy

d a n e w y j a z d u 53.62 km 18.00 km teren 03:47 h Pr.śr.:14.17 km/h Pr.max:42.00 km/h Temperatura:28.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:849 m Kalorie: kcal Rower:Nawijacz asfaltu/szlakopomykacz własnej roboty (archiwalny)
Czwartek, 16 lipca 2015 | dodano: 16.07.2015

Wycieczka na Stare Wierchy. Trochę obawiałem się błota na trasie bo 3 dni padało ale nie było tak źle. Szybki zjazd do Rabki i skrótem wbijam na czerwony szlak pieszy/rowerowy (Główny Szlak Beskidzki). Do Maciejowej podjechane prawie wszystko. Błota niewiele a nachylenia rozsądne. Co prawda Tatry widać ale widoczność nie najlepsza. Za Maciejową najcięższy odcinek - tonąca w błocie leśna droga. Na szczęście da się go ominąć ścieżką obok ale coś za coś trzeba pchać/nieść rower. Potem trochę w dół, trochę do góry, generalnie większość to jazda, przed samymi Starymi Wierchami krótki wypych. Aha była też mała gleba - but zsunął mi się z pedała i zahaczyłem nim o korzeń. Koło schroniska spotkałem 2 bikerów. Generalnie podjazd na Stare Wierchy spod domu zajął mi ok. 1,5 godz. Potem dalej kawałek czerwonym i odbijam na (błotnistą) "Kopaną Drogę" która łączy się z zielonym. Od tego momentu to już 100% w siodle bo zielony szlak przyjemny a potem zaczyna się czerwony rowerowy - długi zjazd szutrówką do Koninek. Myślałem czy by nie wrócić do Rabki skrótami ale miałem już dość terenu na dziś i poleciałem asfaltem, przez Mszanę. Udana wycieczka, warunki w górach nie były takie straszne jak na 3 dni deszczu.

Zaliczone szczyty:

Kolej linowa "Tobołów" © Pidzej
Czerwony szlak rowerowy
Czerwony szlak rowerowy © Pidzej
A tu rzut oka do tyłu - jest stromo