Szosa Stu Zakrętów, Góry Sowie

d a n e w y j a z d u 67.00 km 0.00 km teren 04:16 h Pr.śr.:15.70 km/h Pr.max:49.50 km/h Temperatura:33.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:800 m Kalorie: kcal Rower:Nawijacz asfaltu/szlakopomykacz własnej roboty (archiwalny)
Niedziela, 5 lipca 2015 | dodano: 07.07.2015

Kolejna wycieczka samochodowo - rowerowa. Znowu upał, zabrałem więc 4l picia (jak się okazało, wystarczyła by połowa tego). Startuję w Kudowej - Zdroju i rozpoczynam mozolną wspinaczkę na przeł. Lisią (790). Ukształtowanie terenu takie że przez jakieś 2km GPS nie może złapać fixa! Dlatego musiałem poprawiać ślad. Biegnąca w Parku Narodowym Gór Stołowych Szosa Stu Zakrętów robi wrażenie. Zakręty, serpentyny, brak barierek przy urwiskach i rosnące tuż przy drodze, pomalowane drzewa. W końcu zdobywam przełęcz, dalej Karłów, doskonały widok chyba na Szczeliniec Wielki i piękny zjazd do Radkowa. Po wyjeździe z lasu upał daje o sobie znać. Dojeżdżam do Nowej Rudy, gdzie od strony Wałbrzycha chmurzy się i trochę grzmi. Przez Góry Sowie początkowo chciałem jechać boczną drogą przez przeł. Jugowską ale ze względu na niepewną pogodę wybrałem inny wariant - DW384 i przeł. Woliborska (711). Droga równie ciekawa co Szosa Stu Zakrętów jednak ja dziś nie mam już siły - dwa dni prawie nie spałem no i wczorajsza wycieczka na Lubomira... Na szczęście ochładza się nieco (chwilowo) a burza przeszła gdzieś bokiem. Potem już tylko piękny zjazd do Bialawy i w Dzierżoniowie kończę dzisiejszy trip. Miał on być sporo dłuższy ale tak jak pisałem nie byłem dziś w formie co widać po tragicznej średniej ;) W sumie jednak udana wycieczka.