Chrzanów

d a n e w y j a z d u 113.87 km 0.00 km teren 05:59 h Pr.śr.:19.03 km/h Pr.max:53.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:673 m Kalorie: kcal Rower:Mexller Solaris 0.4 (archiwalny)
Sobota, 11 kwietnia 2015 | dodano: 01.05.2015

Długo przekładana trasa do Chrzanowa. Przebijam się przez miasto i obieram DW780 która zaprowadzi mnie na wschód. Temperatura przyjemna więc można jechać na krótko. Jednak ogólnie ciężko bo pod wiatr a i droga trochę pagórkowata. Myślałem czy by nie wstąpić po drodze do Alwerni (wiele razy mijałem ale w centrum nie byłem) ale jakoś mi się nie chciało. W Wygiełzowie odbijam w DW781, solidny podjazd na prawie 400m i piękny zjazd do Chrzanowa, gdzie jestem przed 16. Chwila przerwy i zbieram się w drogę powrotną, DK79. Tą drogą zawsze przyjemnie mi się leci, tak jest i dziś. Wiatr pomaga więc do Krakowa dojeżdżam w dobrej formie. Pierwsza w tym sezonie opalenizna. Udana wycieczka. Chyba licznik przez chwilę nie kontaktował więc dane przybliżone. Również ślad z GPSa przez przypadek mi się skasował więc trasa tak mniej-więcej.