Dookoła Krakowa / 40000km z Bikestats!

d a n e w y j a z d u 110.74 km 0.00 km teren 05:55 h Pr.śr.:18.72 km/h Pr.max:48.00 km/h Temperatura:9.5 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:816 m Kalorie: kcal Rower:Mexller Solaris 0.4 (archiwalny)
Niedziela, 1 marca 2015 | dodano: 02.03.2015

Pierwsza w sezonie setka i pierwsza pętla dookoła Krakowa. W większości dobrze znanymi i lubianymi drogami. Na pierwszy ogień idzie Wieliczka, potem wojewódzką do Niepołomic. Temp. max to dziś 13'C! W Niepołomicach średnia to ponad 22km/h. Krótka przerwa w parku gdzie zjadam całe zapasy (2 duże Grześki). Następnie most na Wiśle, kawałek jedną i drugą krajówką po czym odbijam w prawo w wiejskie drogi. Klimatyczny (i mokry) tunel w Ruszczy po czym okrążam hutę. Następnie na chwilę wjeżdżam w osiedla Nowej Huty by potem znów odbić w boczne drogi. Pierwszy kawałek którego się obawiałem to trochę błotnista droga obok Dłubni ale nie było tak tragicznie. W Dziekanowicach drugi ok. kilometrowy off road, błota na szczęście brak. Na 50km trasy średnia już tylko 20km/h. Przecinam wylotówkę na Warszawę i bocznymi drogami osiągam Zielonki. Następnie trochę bokami, trochę DK94/DK79 i wskakuję na DW774. Koło Balic łapie mnie zmrok. W Kryspinowie już całkiem ciemno. W Tyńcu koło kładki na Wiśle przedzieram się w ciemnościach przez błota (średnia spada na łeb na szyję) i obieram kurs na Skawinę. Tutaj krótka przerwa i wyjeżdżam na ostatnią prostą: Swoszowice -> Wieliczka -> DOM. Przecinam Zakopiankę, zapadam się po ośki w błocie (skrót - kładka nad Wilgą) i ostatni dziś ciężki podjazd - na grubo ponad 300m. Zjazd do Wieliczki i do domu. Udana wycieczka.

PS Właśnie zauważyłem że przekroczyłem 40kkm z Bikestats!

Zamek w Niepołomicach
Widoczek na południe © Pidzej
Zielonki
Zielonki © Pidzej
Niewiele widać ale to lotnisko w Balicach
Niewiele widać ale to lotnisko w Balicach © Pidzej
Most autostradowy i kładka na Wiśle