Krowiarki

d a n e w y j a z d u 200.24 km 0.00 km teren 11:45 h Pr.śr.:17.04 km/h Pr.max:62.50 km/h Temperatura:31.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1826 m Kalorie: kcal Rower:Mexller Solaris 0.4 (archiwalny)
Sobota, 5 lipca 2014 | dodano: 06.07.2014

Wycieczka na tę fajną przełęcz, zwaną też Lipnicką. Wyjazd tuż przed świtem. Do Myślenic najkrótszą drogą, potem wzdłuż Zakopianki do Pcimia, gdzie odbijam w boczną drogę. Na zjeździe w Osielcu tracę nagle całe ciśnienie w tylnim kole. Nie mogę znaleźć miejsca rozszczelnienia, zakładam więc rezerwę. W trakcie pompowania ciekawa sprawa - dętka wyłazi bokiem, opona jakby się rozluźniła. Spuszczam powietrze i pompuję do niewielkiego ciśnienia - jakoś siedzi ale w trakcie jazdy jest wyczuwalne bicie. Co tu robić, strach jechać na takim kole. W razie czego mogę wrócić pociągiem. Postanawiam zaryzykować i atakuję przełęcz, w najgorszym przypadku ~25km z buta lub na samej obręczy :D Podjazd ciągnie się w nieskończoność w końcu jednak jestem na szczycie. Odpoczynek i teraz do Krakowa to już sporo w dół. Zjazd z Krowiarek, płasko, mały podjazd na przeł. Sanguszki, zjazd do Sułkowic, znowu płasko i Kraków. Na zjeździe wypatruję leśnej drogi na szczyt Kopistego (1042). Wyraźnie zaznaczona na mapie, jednak nie mogę znaleźć. Trudno. Koło Skawiny błądzę trochę po lesie. Opona wytrzymała, niepotrzebnie się obawiałem, mogłem wydłużyć trasę i np. podjechać od strony Jabłonki lub przez przeł. Zubrzycką, która ciągle czeka na zaliczenie :/

Drogą serwisową wzdłuż ekspresowej Zakopianki i Raby
Drogą serwisową wzdłuż ekspresowej Zakopianki i Raby © Pidzej
Szczebel
Szczebel © Pidzej
Zegar słoneczny w Tokarni
Zegar słoneczny w Tokarni © Pidzej
Widoczek z trasy, być może jest tam gdzieś Pasmo Policy, gdzie byłem w zeszłym sezonie © Pidzej
Zassało drogę
Rzeka Skawica © Pidzej
Wyciąg na Mosorny Groń
Wyciąg na Mosorny Groń © Pidzej
Przeł. Krowiarki (1012m n.p.m.)
Przeł. Krowiarki (1012m n.p.m.) © Pidzej
Wysoko
Wysoko © Pidzej
Nieczęsto spotykany znak
Nieczęsto spotykany znak © Pidzej
Znowu Skawica
Znowu Skawica © Pidzej
Jakaś rzeka, nie pamiętam już jaka
Jakaś rzeka, nie pamiętam już jaka © Pidzej
Chyba jakaś prasa © Pidzej
Obsadzona pięknymi dębami DK 52, mam nadzieję że ich nie wytną
Obsadzona pięknymi dębami DK 52, mam nadzieję że ich nie wytną © Pidzej
Koło Skawiny wjechałem w jakieś chaszcze
Koło Skawiny wjechałem w jakieś chaszcze © Pidzej
EC Skawina
EC Skawina © Pidzej

RPM: 69
6 bułek z pasztetem i ogórkiem, 7 bananów, czekolada, ciastka HIT kokosowe, wafelek, baton energetyczny