Zakopane

d a n e w y j a z d u 220.58 km 0.00 km teren 12:55 h Pr.śr.:17.08 km/h Pr.max:68.00 km/h Temperatura:30.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:2358 m Kalorie: kcal Rower:Mexller Solaris 0.4 (archiwalny)
Sobota, 7 czerwca 2014 | dodano: 09.06.2014

W zeszłym sezonie w Zakopanem byłem 4 razy, to fajny cel na jednodniową wycieczkę. Wybrałem się więc tam jeszcze raz. Najpierw bocznymi drogami do Myślenic a potem Zakopianką. Myślałem czy by w Rabce nie odbić na Czarny Dunajec ale to by trochę dalej wyszło. Zawróciłem więc i pojechałem więc jak leci Zakopianką. Dojazd do Zakopanego zajął mi ok. 8 godzin. Posiedziałem trochę na Krupówkach i w drogę, do domu. Najpierw po śladzie Zakopianką, w Rdzawce stromym skrótem do Rabki, a potem na Mszanę, i wojewódzką przez Kasinę, Dobczyce. Ta droga ma swój urok, nigdy mi się nie znudzi, zwłaszcza jechana na północ, z górki ;)

Drogą serwisową wzdłuż Zakopianki
Tatry © Pidzej
Krupówki
Krupówki © Pidzej
Typowe dla tych okolic tablice, dla rowerzysty jednak nieprzydatne ;)
Typowe dla tych okolic tablice, dla rowerzysty jednak nieprzydatne ;) © Pidzej
Dobczyce
Dobczyce © Pidzej

RPM: 67
6 bułek z pasztetem, 6 bananów, 7days, ciastka HIT, 2 czekolady, baton energetyczny